Умови страхування

Умови страхування

Страхова компанія – НІКО

Франшиза 0

Зразок страхового договору – НІКО


Програма Стандарт (А) включає в себе такий набір послуг:

1. Невідкладна медична допомога, в т.ч. при захворюванні на COVID-19.

2. Амбулаторне та стаціонарне лікування COVID-19 (перебування у стаціонарі до 14-ти днів).

3. Невідкладна стоматологічна допомога:

- при виникненні гострого зубного болю - до 150 Євро,

- внаслідок настання нещасного випадку - до 300 Євро.

4. Транспортування Застрахованої особи, в разі клінічної необхідності, за медичними показаннями виключно до найближчої профільної лікарні або лікаря.

5. Оплата ліків.

6. Репатріація Застрахованої особи.

7. Репатріація останків Застрахованої особи.

Программа Покращенна (Б) включає в себе умови Стандарт (А), а також:

1. Візит третьої особи у випадку перебування Застрахованої особи в лікарні протягом строку більшого 10 (десяти) діб.

2. Дострокове повернення Застрахованої особи.

3. Евакуація дітей.

4. Заміщення Застрахованої особи.

5. Допомога у розшуку загубленого багажу.

6. Допомога при втраті особистих документів та квитків на рейсовий транспорт - до 200 Євро.

7. Діагностичні обстеження на COVID-19 (тест покривається незалежно від резульату.

8. Контрольне діагностичне обстеження на COVID-19 (тест).

9. Обсервація у випадку захворювання на COVID-19.

10. Витрати на повернення у випадку захворювання на COVID-19.

 

Детальний опис програми Стандарт (А):

1. Невідкладна медична допомога, яка надана Застрахованій особі за медичними показаннями при

раптовому захворюванні (в тому числі при захворюванні на COVID-19) або отриманні нею тілесних ушкоджень внаслідок нещасного випадку. В тому числі амбулаторне та стаціонарне лікування COVID-19 (перебування у стаціонарі до 14-ти днів. Тест на COVID-19 покривається тільки у випадку позитивного результату на захворювання.

2. Невідкладна стоматологічна допомога, надана Застрахованій особі за медичними показаннями, з

таким лімітом відшкодування витрат:

- при виникненні гострого зубного болю - до 150 Євро,

- внаслідок настання нещасного випадку - до 300 Євро.

3. Транспортування Застрахованої особи в разі клінічної необхідності за медичними показаннями

виключно до найближчої профільної лікарні або лікаря:

- автомашиною швидкої допомоги або іншим транспортним засобом;

- засобом санітарної авіації з необхідним медичним супроводом.

4. Репатріація Застрахованої особи (замість продовження надання невідкладної допомоги за кордоном) із необхідним медичним супроводом (якщо такий супровід призначений лікарем та узгоджений із Асистанською компанією) від місця перебування цієї особи за кордоном у країну її проживання. Кінцевим пунктом маршруту репатріації у країні постійного проживання є аеропорт або найближчий митний пункт маршруту репатріації. Рішення про необхідність і можливість репатріації, а також про вибір способу її здійснення і маршрут приймає Страховик за узгодженням із Асистанською компанією, медичним закладом та лікарем Застрахованої особи.

5. Репатріація останків Застрахованої особи (у разі її смерті внаслідок нещасного випадку або раптового захворювання) проводиться в країну, де вона постійно проживала, або поховання (кремація) тіла Застрахованої особи проводиться в країні його знаходження. Всі заходи із надання цих послуг організовує виключно Асистанська компанія, за узгодженням із Страховиком.

Страховик відшкодовує витрати виключно за мінімально необхідним набором послуг з поховання (кремації) тіла Застрахованої особи в країні перебування, але не більш 2000 (двох тисяч) Євро.

Кінцевий пункт маршруту репатріації останків визначається Страховиком за узгодженням із Асистанською компанією.

ПРИМІТКА. Для організації репатріації, родичі померлого повинні в найкоротший строк надати Страховику належним чином оформлені документи, що підтверджують їх родинний зв’язок із померлою Застрахованою особою, а також заяву - підтвердження про готовність забрати тіло померлого після перевезення труни на митну територію країни, де постійно проживала Застрахована особа.

6. Оплата ліків при наявності рецепта від лікаря та чеку від аптеки.

 

Детальний опис програми Покращенна (Б):

умови Стандарт (А), а також:

 1. Відвідування хворого. Якщо Застрахована особа внаслідок настання нещасного випадку або раптового захворювання знаходиться в лікарні більше ніж 10 (десять) днів та/або стан її здоров`я за медичним висновком є критичним, Асистанська компанія організовує візит одного з найближчих родичів Застрахованої особи, а Страховик сплачує вартість проїзду родича в обидві сторони (квиток на проїзд у автобусі, або у залізничному вагоні 2 класу, або у економічному класі літака) та вартість проживання в готелі (не більше 4 діб до 50 Євро за добу). Вид транспорту і маршрут, а також готель для проживання визначаються Страховиком.

2. Дострокове повернення Застрахованої особи. Якщо один з найближчих родичів останньої в Україні помер або перебуває у стані, небезпечному для життя (за наявності документів, що підтверджують факт цієї події та родинні зв’язки), Страховик бере на себе додаткові витрати щодо дострокового повернення Застрахованої особи в Україну. Надання цієї послуги організовує Асистанська компанія. Вид транспорту і маршрут повернення визначаються Страховиком.

3. Евакуація дітей. Якщо із Застрахованою особою стався нещасний випадок або раптове захворювання, і діти віком до 18 років, які подорожують з нею, залишились без догляду, Асистанська компанія організовує повернення дітей у країну проживання, а Страховик бере на себе відповідні дорожні витрати. Вид транспорту і маршрут повернення визначаються Страховиком.

4. Заміщення Застрахованої особи. Якщо під час закордонного службового відрядження Застрахованої особи з нею стався нещасний випадок або раптове захворювання, внаслідок чого неможливе здійснення цією особою службових обов’язків, Страховик відшкодує витрати на її заміщення іншим працівником у розмірі вартості квитка на рейс прямого сполучення - автобусом, поїздом (вагон 2 класу) або літаком (економічний клас). Дія цього Договору не поширюється на особу, яка замістила Застраховану особу у відрядженні.

5. Допомога в поверненні Застрахованій особі загубленого багажу під час використання рейсового авіатранспорту.

6. Допомога Застрахованій особі при втраті нею особистих документів та квитків на рейсовий транспорт. При цьому Страховик відшкодовує витрати на суму до 200 (двохсот) Євро на оплату послуг

Асистанської компанії, пов’язані із оформленням тимчасового посвідчення Застрахованої особи, а також із анулюванням втрачених і оформленням нових квитків на зворотній рейс у країну проживання. Вартість нових квитків не включається до суми страхової виплати.

7. Діагностичні обстеження на COVID-19 за наявності симптомів захворювання, незалежно від результатів даних діагностичних обстежень як Застрахованої особи, так й інших осіб, застрахованих за даним Договором.

8. Проведення одного контрольного діагностичного обстеження Застрахованої особи на COVID-19.

9. Обсервація Застрахованої особи та інших осіб, застрахованих згідного даного Договору, а саме:

якщо Застрахована особа у період дії Договору захворіла на COVID-19, Страховик бере на себе додаткові витрати щодо обсервації Застрахованої особи та інших осіб, застрахованих згідного даного Договору, в країні перебування (не більше 14 діб до 50 Євро за добу на кожну Застраховану особу).

10. У випадку, якщо Застрахована особа, що захворіла у період дії Договору на COVID-19, є неповнолітньою особою, Страховик бере на себе додаткові витрати щодо обсервації Застрахованої особи та однієї іншої повнолітньої особи, у якої укладений зі Страховиком діючий Договір типу «В», в країні перебування (не більше 14 діб до 50 Евро за добу як на Застраховану особу, так й на одну іншу повнолітню особу).

11. Повернення Застрахованої особи. Якщо Застрахована особа у період дії Договору захворіла на COVID-19, та у зв’язку з цим ця особа та/або інші особи, застраховані згідного даного Договору, поміщені на обсервацію й пропустили свій плановий зворотний рейс, Страховик бере на себе додаткові витрати щодо сплати вартості зворотного проїзду для Застрахованої особи та інших осіб, застрахованих згідного даного Договору, але не більше 200 Євро на кожну особу, на рейс, аналогічний плановому, транспортним засобом прямого сполучення (за наявності), а саме: автобус, поїзд (вагон 2го класу) або літак (економ клас).

12.  У випадку, якщо неповнолітня Застрахована особа, що захворіла у період дії Договору на COVID-19, поміщена на обсервацію й пропустила свій плановий зворотний рейс, Страховик бере на себе додаткові витрати щодо сплати вартості зворотного проїзду для Застрахованої особи та однієї іншої повнолітньої особи, у якої укладений зі Страховиком діючий Договір типу «В», але не більше 200 Євро на кожну особу, на рейс, аналогічний плановому, транспортним засобом прямого сполучення (за наявності), а саме: автобус, поїзд (вагон 2го класу) або літак (економ клас).