Питання та відповіді
Бронювання і оплата туру

Після бронювання туру на нашому сайті з вами зв’яжеться менеджер з продажу туру. Після завершення оформлення та підтвердження замовлення ви отримаєте на електронну пошту договір на туристичне обслуговування та рахунок на оплату туру, який ви можете оплатити через онлайн банкінг (наприклад Приват24), у відділенні вашого банку, або готівкою в офісі.

Ви можете забронювати і оплатити тур в будь-якому зручному для вас агентстві. Для бронювання надішліть менеджеру вашого агентства посилання з обраним туром. Менеджер вашого агентства забронює для вас тур, укладе з вами договір на туристичне обслуговування і прийме оплату. Також менеджер агентства надаватиме вам всю необхідну інформацію щодо вашої подорожі.

Натисніть зелену кнопку "Замовити". Потім у вікні, що відкрилося, натисніть кнопку "Швидке замовлення". В новому вікні вам треба буде ввести мінімум даних: обрати бажану дату виїзду, кількість туристів, ваше ім'я і контактний номер телефону. Переконайтесь, що номер телефону введено правильно. Після заповнення короткої форми натисніть кнопку "Замовлення" і очікуйте дзвінка від нашого менеджера.

Надання номеру телефону є обов’язковим. По телефону менеджер зможе інформувати вас на всіх етапах замовлення туру, а пізніше ваш гід зможе надавати вам інформацію під час туру. Електронна пошта не є обов’язковою, але якщо ви її не надасте, вам буде необхідно щоразу приходити в офіс агентства для отримання будь-якої друкованої інформації. За допомогою електронної пошти ви можете отримати договір на туристичне обслуговування, підтвердження бронювання туру, рахунок на оплату туру, інформаційний лист для подорожі та іншу інформацію, яку можна роздрукувати самостійно.

На даний момент згідно з чинним законодавством України, оплату можна здійснити виключно у національній валюті - гривні, готівкою, або безготівковим розрахунком.

Акції, знижки, розпродажі

Так. У нас є акції, які діють на постійній основі, і вони зазначені в кожному турі. Також ми проводимо сезонні розпродажі. Найкращий спосіб дізнатися першим про початок дії акції чи розпродажу - підписатися на наші сторінки в соціальних мережах, наш телеграм канал і розсилку на електронну пошту. Кнопки з посиланнями на соціальні мережі та форма підписки на електронну розсилку знаходяться внизу на кожній сторінці сайту. Зверніть увагу, для того, щоб підписатись на телеграм канал, вам потрібен смартфон з додатком Telegram, канал називається sakumshot.

Всі ціни на наші тури, всі знижки, акції та програма лояльності доступні для кожного туриста незалежно від того, де саме ви купуєте наш тур. Додаткових знижок за бронювання туру на нашому сайті чи в нашому офісі не передбачено. Якщо ви звикли бронювати тури в улюбленому туристичному агентстві, ви можете бути впевненими, що замовивши наш тур в туристичному агентстві у свого менеджера, ви отримаєте всі можливі знижки, які пропонує Туроператор Сакумс на сайті. Замовляйте наші тури найбільш зручним для вас способом.

Акції, що дозволяють економити, не сумуються між собою та застосовуються виключно до базової вартості туру. Проте до базової вартості туру можна одночасно використати бонусні кошти по програмі лояльності і застосувати одну з акцій, що дозволяють економити.

У нас є регулярні спеціальні пропозиції: раннє бронювання, можливість придбати деякі тури дешевше, але з депозитом на додаткові екскурсії, акція “Туропад щосереди”. Всі інші спеціальні пропозиції з’являються без попередження і спрямовані на стимулювання продажів туру. Найкращий спосіб дізнатися першим про початок дії акції чи розпродажу - підписатися на наші сторінки в соціальних мережах, наш телеграм канал і розсилку на електронну пошту (посилання дивіться внизу сторінки).

Щосереди, ви можете забронювати деякі тури зі знижкою від 5% до 25%. Які саме тури потраплять у перелік не знає ніхто аж до вечора вівторка. У вівторок ввечері акційні пропозиції з'являються на сайті. За умовами цієї акції щосереди ви можете забронювати тур з акційного переліку за спеціальною ціною та для збереження акційної ціни зобов’язані оплатити його протягом двох днів.

Знижки на тури застосовуються з метою стимулювання продажів викуплених туроператором номерів в готелях та гарантії виконання туру для туристів, які придбали тур заздалегідь. Якщо це сказати простіше, туроператор робить знижку для того, щоб продати всі номери в готелі, за які вже 100% оплатив наперед власні кошти, а також для того, щоб продати місця в автобусі чи літаку, які також вже наперед оплачені туроператором. Модель з повторним бронюванням не виконує цих завдань, а отже не може бути застосована. Для уникнення зловживань, система бронювання не дозволить туристам, які зробили ануляцію, знову забронювати цей же тур. Але ми будемо щасливі, якщо ви запропонуєте тур зі знижкою своїм друзям.

Програма лояльності

Так, туроператор Сакумс має програму лояльності. Кожен турист отримує на віртуальний рахунок 5% коштів, витрачених на покупку групового автобусного туру. Ці кошти можна накопичувати і використати для оплати до 40% однієї з наступних подорожей. Зверніть увагу, бонусні кошти нараховуються/використовуються тільки за покупку збірних автобусних екскурсійних турів по Європі і Україні від туроператора Сакумс. За участь в турах для школярів, турах в Болгарію, корпоративних турах, турах партнерів бонусні кошти не нараховуються та не використовуються.

Нараховані бонуси не передаються іншим особам. Для прикладу: Якщо сім’я з 4х осіб придбала тур загальною вартістю в еквіваленті 2000 євро, це означає, що на кожного учасника припадає вартість у 500 євро, і кожен учасник отримує бонус на віртуальний рахунок у розмірі 5% від 500 євро, що складає 25 євро кожному. Бонус прив’язується до конкретної особи, його не можна передати, чи об’єднати. Якщо з даної сім’ї через певний час тур захочуть купити дві особи, то кожен з двох зможе використати 25 євро своїх накопичених бонусів.

Ні, ви можете купити тур Туроператора Сакумс там, де вам найбільш зручно. Бонусні кошти прив’язані до ваших даних та закордонного паспорта. Після отримання бронювання туру та даних вашого закордонного паспорта, наш працівник повідомить, якщо на вашому рахунку є бонусні кошти, і запропонує використати їх для часткової оплати бронювання. Ви можете їх використати, або продовжити накопичувати.

Бонусні кошти можна використати на покриття до 40% вартості будь-якого групового екскурсійного туру по Європі чи Україні від Туроператора Сакумс навіть, якщо на тур діє акція зі знижкою. Зверніть увагу, бонусними коштами можна покривати тільки до 40% вартості туру; залізничний проїзд, додаткові екскурсії, курортні збори та інші оплати не можуть покриватись бонусними коштами. Бонусні кошти не можна використати на тури для школярів, тури в Болгарію, авіатури і тури партнерів туроператора Сакумс.

5% бонусних коштів нараховуються лише за вартість туру. Сюди не входить залізничний проїзд, курортний збір і страховка (якщо вони оплачуються окремо), додаткові екскурсії.

На даний момент реєстрація клієнтів на сайті не передбачена. Але якщо така можливість з’явиться, вона буде доступна тільки клієнтів, які зареєстровані на сайті.

Так, при оплаті такого туру ви теж отримаєте 5% бонусу від вартості туру за мінусом витрачених бонусних коштів.

Ви можете почати користуватися бонусними коштами через 14 днів після завершення туру, за який вони були нараховані.

Бонусні кошти потрібно використати протягом двох років з моменту їх нарахування. Ми рекомендуємо використовувати бонусні кошти при кожному бронюванні. Наш консультант нагадає вам про можливість використання бонусних коштів.

Якщо ви впевнені, що ви маєте бонусні кошти, але консультант вам не запропонував їх використати після бронювання, попросіть консультанта перевірити їх наявність. Нагадуємо, що термін дії бонусних коштів складає два роки з моменту їх отримання.