Що робити з бронюваннями?

Шановні туристи, колеги і партнери!

Кабінет Міністрів України продовжив дію карантину на 30 днів до 24 квітня 2020 року. Україна і весь світ бореться зі спалахом хвороби, розповсюдження якої на разі можна стримати тільки методом обмеження контактів людей між собою. Туристичні компанії, приймаючі сторони, перевізники і туристи всього світу зіткнулись з ситуацією, вийти з якої без втрат можна тільки спільними зусиллями.

Туроператор Сакумс як організатор туристичного руху має обов'язки перед приймаючими сторонами, перевізниками, готелями, агентствами, туристами, та іншими партнерами. Ми докладаємо всіх зусиль, щоб кожна особа, фізична чи юридична, турист чи партнер, змогли уникнути фінансових втрат в результаті зупинки туристичного руху внаслідок запровадження карантину.  

Ми постійно на зв'язку з іноземними партнерами і перевізниками. На жаль, повернення коштів завжди пов'язане з втратами. Усі перераховані нами кошти партнери залишають на депозиті для можливості замовити за них послуги для наших туристів пізніше.  

Туристам ми рекомендуємо перенести заброньований відпочинок на пізніший термін, коли туристичний рух буде відновлений. Кошти, оплачені за тур в гривні є зафіксовані до курсу валюти на день здійснення оплати. Це означає, що вони стали депозитом, який не залежить від коливання курсу валют. Вартість туру після перебронювання на іншу дату залишиться без змін. 

Варіант ануляції туру та повернення коштів здійснюється згідно умов договору на туристичне обслуговування і з урахуванням компенсації туроператору і агенту фактично понесених витрат. У випадку ануляції туру доведеться зачекати закінчення карантину, для можливості уточнення нами в партнерів суми штрафів і оплат, які не підлягають поверненню. 

Нагадуємо, що наш офіс в період карантину працює дистанційно. Ми рекомендуємо бути терплячими і перенести свій відпочинок на більш пізній термін.