Договір публічної оферти ТОВ «САКУМС»
Договір публічної оферти

Публічна оферта

ДОГОВІР -ДОРУЧЕННЯ

ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ З БРОНЮВАННЯ


м. Київ
Опубліковано: 01.01.2025


Цей документ є офіційною публічною пропозицією Товариства з обмеженою відповідальністю «САКУМС» (далі — ТОВ «САКУМС») укласти договір на умовах, викладених нижче.


Договір укладається між Вами — Замовником, який є користувачем сайту та діє від власного імені та/або в інтересах третіх осіб, що безпосередньо отримуватимуть туристичні послуги (далі — Турист або Туристи), та ТОВ «САКУМС» як Суб’єктом бронювання туристичних послуг.


Усі права та обов’язки, передбачені цим Договором для Туриста, застосовуються до Замовника, якщо останній сам є споживачем туристичних послуг. У випадку, якщо Замовник не є Туристом, він діє в інтересах Туриста та несе відповідальність за достовірність наданої інформації та дотримання умов цього Договору з боку Туристів, яких він заявив у Заявці (Додаток №1).


Приймаючи цю публічну оферту, Ви погоджуєтесь зі всіма викладеними нижче умовами і підтверджуєте, що Вам зрозумілі всі її положення та укладаєте на цих умовах договір-доручення.


§1. Предмет договору

1.1. За цим Договором Суб’єкт бронювання зобов’язується за дорученням, від імені Туриста та за винагороду забезпечити бронювання Туристу туристичних послуг, на умовах визначених цим Договором, а Турист зобов’язується прийняти і своєчасно, в повному обсязі оплатити вартість бронювання туристичних послуг згідно умов цього Договору. В цілях виконання даного Договору Суб’єкт бронювання бронює туристичні послуги, що відповідає дорученню Туриста вказаному в Договорі та додатках до нього.

1.2. Умови та перелік туристичних послуг для бронювання зазначаються в Заявці (Додаток № 1 до Договору) це можуть бути: 


  1. Дати/ період поїздки.

  2. Загальна кількість подорожуючих.

  3. Країна

  4. Транспорт

  5. Деталі маршруту.

6.    Готель.

7.   Трансфер.

8.   Розміщення в готелях.

9.   Харчування

10. Оформлення медичної страховки.  

11. Оформлення документів для отримання візи.

12. Екскурсії.

Інші послуги.


1.3. Заявка Туриста (Замовника) на бронювання туристичних послуг може бути надана в будь-якій формі, включаючи, але не обмежуючись: електронною поштою, через месенджери, усно або шляхом заповнення форми на сайті. Підтвердженням прийняття заявки є направлене Суб’єктом бронювання підтвердження, оформлене відповідно до пункту 3.1.4 цього Договору. Таке підтвердження є належним доказом укладення цього договору-доручення щодо погоджених туристичних послуг.


§2. Ціна туристичних послуг. Вартість бронювання та порядок проведення розрахунків

2.1. Загальна вартість послуг бронювання визначається в рахунках на оплату в гривні, за фіксованим курсом валют на день укладення цього Договору до ЄВРО/ДОЛАРА США (в залежності від валюти туру). Оплата здійснюється у національній грошовій одиниці України - гривні в строки зазначені в рахунках на оплату. 

Вартість послуг бронювання включає в себе вартість туристичних послуг та вартість послуг (винагорода) Суб’єкта бронювання.

2.2. Оплата за цим Договором може здійснюватися Туристом в наступному порядку:

- 100% від вартості послуг в момент укладення цього Договору.

або 

- 20% від вартості послуг, оплачується в день підписання цього Договору;

- 80 % від вартості послуг не пізніше ніж за 21 календарний день до дати поїздки (у випадку ненадання послуги у відкритті візи) для індивідуальних туристів, та за 30 календарних днів до дати поїздки (у випадку ненадання послуги у відкритті візи) для організованих груп.

Виключенням становлять послуги раннього бронювання, та послуги, які бронюються у високий сезон або період офіційних святкових днів, визначених законодавством України або країни здійснення туру (Новий Рік та Різдво з 22.12. по 15.01, травневі свята з 23.04. по 14.05), період шкільних канікул, групових замовлень.

Черговість та розмір платежів в цьому пункті може бути змінена, якщо бронюються авіа, автобусні чи залізничні квитки, які передбачають оплату 100% вартості квитка.

або 

- на інших умовах передбачених в Підтвердженні заявки та/або в рахунках на оплату Суб’єкта бронювання.

У випадку оплати послуг частинами, вартість послуг, що підлягає оплаті, розраховується за відповідним курсом валют на дату здійснення кожної оплати.

Платниками за цим договором можуть бути замовник, та/або кожна із осіб (або законних представників осіб) зазначена Додатку №1 до цього договору.

2.3. Зміна вартості послуг після укладення цього Договору допускається в тому числі у разі необхідності врахування зміни тарифів на транспортні послуги, запровадження нових або підвищення діючих ставок податків і зборів та інших обов'язкових платежів, зміни курсу гривні до іноземної валюти, в якій виражена вартість послуг. В такому випадку, Турист зобов’язаний доплатити різницю у вартості послуг протягом 2-х (двох) днів з моменту повідомлення Туриста Суб’єктом бронювання (в будь-якій зручний спосіб) про зміну вартості послуг.

2.4. У випадку здійснення замовлення, у термін, що є меншим ніж чотирнадцять днів до початку поїздки, Турист зобов’язується оплатити повну (100%) вартість туристичних послуг в день підписання цього Договору.

2.5. Фактом оплати Туристом вартості послуг в безготівковій формі вважається момент надходження грошових коштів Туриста на рахунок Суб’єкт бронювання. При цьому ризик затримки здійснення банківських операцій відноситься до Туриста. 

2.6. Якщо Турист не погоджується на передбачену даним Договором зміну вартості послуг, Суб’єкт бронювання має право розірвати договір з Туристом.

2.7. У випадку бронювання (замовлення) окремих частин (сегментів), Суб’єктом бронювання у постачальника  за курсом іноземної валюти вище, ніж передбачений курс в п. 2.1. Договору, вартість туристичних послуг може бути збільшена на розмір різниці курсу валют, про що Суб’єкт бронювання повідомляє Туриста в будь-який зручний спосіб, а Турист зобов’язаний сплатити різницю протягом 2-х (двох) днів.

2.8. Зміна ціни послуг можлива до початку туристичної подорожі.

2.9. Згідно з положеннями Цивільного кодексу України сторони домовилися, що вся вигода від укладених Суб’єктом бронювання угод на умовах більш вигідних ніж визначені Туристом в пункті 2.1., надходять Суб’єкту бронювання у вигляді винагороди шляхом утримання її з сум отриманих від Туриста.

2.10. З питань, що не врегульовані цим Розділом, Сторони керуються вимогами Законодавства України.


§3. Зобов’язання та права сторін

3.1. Суб’єкт бронювання зобов’язується:

3.1.1 Забезпечити Туриста необхідною інформацією про тур, необхідність та умови медичного страхування та страхування від нещасного випадку, повідомити про ціни, умови оплати, розпорядок та умови проживання в готелі чи апартаменті, порядок відшкодування завданих збитків, умови відмови від послуг, правила візового, митного режиму, перетинання державного кордону. 

3.1.2 За умови оплати повної вартості послуг Туристом, забезпечити Туриста необхідними документами для туристичної подорожі не пізніше ніж за 2 дні до виїзду.

3.1.3 Забезпечити бронювання туристичних послуг відповідно до заявки Туриста. Якщо Суб’єкт бронювання не може підтвердити замовлення протягом 3-х робочих днів, оплачена сума Туристу повертається, або, за згодою Туриста, йому пропонується інший варіант бронювання.

3.1.4. Надсилати підтвердження бронювання Туристу на узгоджені з ним контакти, у тому числі за допомогою електронної пошти, месенджерів (таких як Viber, Telegram, WhatsApp) або інших електронних засобів комунікації. Така форма передачі вважається належною та підтверджує факт здійснення бронювання.

3.1.5. Інформувати Туриста про:

- основні вимоги до оформлення виїзних документів, термінів їх оформлення тощо;

- характеристику транспортних засобів, що здійснюють перевезення; характеристику готелів, інших місць розміщення туристів, у тому числі їх місце розташування, класифікація за законодавством країни (місця) тимчасового перебування, відомості про підтвердження відповідності послуг готелю встановленим вимогам, відомості про правила тимчасового проживання, строки і порядок оплати готельного обслуговування; про правила в’їзду до країни (місця) тимчасового перебування та перебування там; про види та тематику екскурсійного обслуговування, порядок зустрічей і проводів, супроводу туристів; про дату і час початку та закінчення туристичного обслуговування, його тривалість; відомості про мінімальну кількість туристів у групі, терміни інформування туриста про те, що туристична поїздка не відбудеться через недобір групи; відомості про страхову організацію, що здійснює страхування ризиків, пов’язаних з наданням туристичного обслуговування, розмір страхових відшкодувань, порядок і умови їх виплати;

3.1.6. Забезпечити оформлення документів, необхідних для отримання послуг відповідно до умов Договору. Документи можуть надаватись Туристу в офісі Суб’єкт бронювання та/або місці початку надання послуг, та/або передаватись засобами кур’єрської служби доставки, направлятись на адресу електронної пошти тощо.

3.1.7. Своєчасно інформувати Туриста щодо змін, умов перельоту, проживання, харчування. Повідомляти Туристів про час та дату вильоту повітряного судна або відправлення наземного транспорту.

3.2. Турист зобов’язується: 

3.2.1 Своєчасно надати відомості та документи, необхідні для бронювання послуг. В разі, якщо посольство запрошує Туриста на співбесіду, Турист зобов'язаний бути особисто присутнім в посольстві в день та час, що будуть повідомлені Суб’єктом бронювання.

3.2.2 Оплатити за власний рахунок вартість в'їзної візи при проходженні паспортного контролю, якщо придбання візи у спрощений спосіб передбачено законодавством країни, до якої в'їжджає Турист.

3.2.3 Мати оформлені належним чином документи, які необхідні для вивезення/виїзду дитини за межі України. Турист несе повну відповідальність за дійсність наданих документів та відомостей про Туриста та осіб, що з ним подорожують.

3.2.4 Дотримуватись правил перебування в країні тимчасового перебування, а також митних правил та правил в'їзду (виїзду) до країни тимчасового перебування.

3.2.5 Компенсувати Суб’єкту бронювання в документально підтвердженому розмірі збитки, спричинені неправомірними діями, включно, але не обмежуючи, випадками незаконної імміграції, порушення правил поведінки, громадського порядку, законів, не виконання митних правил і правил перетину державних кордонів; порушення правил і умов повітряних перевезень, недотримання правил поведінки і вимог з охорони об'єктів історії, культури і природи.

3.2.6 У випадку, якщо вік Туристі (ів) є більшим, ніж 80 років, в такому випадку Турист повинен обов'язково придбати спеціальний поліс страхування, який відповідає їх віку, самостійно в страховій компанії.

3.2.7. Ознайомити учасників туристичної подорожі з умовами Договору.

3.2.8. Нести передбачену цим Договором і законодавством відповідальність в разі порушення умов даного Договору, відшкодувати заподіяні збитки. 

3.2.9. Під час здійснення туристичної подорожі, дотримуватись правил особистої безпеки та збереження особистого майна. Дотримуватись вимог чинного законодавства України щодо перетину Державного кордону України, а також прикордонних, митних правил та правил в’їзду/виїзду до/з країни тимчасового перебування. Виконувати інші обов’язки передбачені чинним законодавством України та законодавством країни тимчасового перебування.

3.2.10. До підписання договору та/або до початку подорожі Турист зобов’язаний повідомити Суб’єкта бронювання про наявні підстави для відмови Туристу у в’їзді до країни перебування та перевірити всі документи на їх відповідність та дійсність (біометричний паспорт, віза тощо). Якщо туристу було відмовлено у в’їзді до країни перебування чи транзиту через відсутність належно оформлених документів на в’їзд, турист зобов’язується відшкодувати протягом 3 (трьох) банківських днів з моменту отримання такої вимоги всі витрати та збитки Суб’єкта бронювання понесені ним та повертається до місця проживання/перебування за власний рахунок.

3.2.11. Виконувати вимоги представників Суб’єкта бронювання та приймаючої сторони, які стосуються дотримання безпеки, розкладу туру, правил проживання та правил поведінки під час подорожі.

3.2.12. Турист несе інші обов’язки у відповідності до чинного законодавства України та законодавства країни перебування на відпочинку.


§4. Права сторін

4.1. Суб’єкт бронювання:

4.1.1 Має право змінювати вартість послуг, попередньо погоджену сторонами, лише у випадках, передбачених цим Договором.

4.1.2. Має право збільшити вартість послуг при підвищенні тарифів на консульські послуги, транспортні перевезення, розміщення в готелях та на поромах.

4.1.3 За замовленням Туриста забезпечити страхуванням Туриста при здійсненні поїздки на основі договору зі страховою компанією.

4.1.4. Має інші права, які передбачені чинним законодавством України.

4.2. Турист:

4.2.1 На відшкодування матеріальних збитків у випадку невиконання чи неналежного виконання умов даного Договору.

4.2.2. У випадку неможливості бронювання туристичних послуг через недостатній набір групи, в зазначені в Заявці туриста строки, Суб'єкт бронювання інформує туриста про нові строки заброньованих послуг в письмовій формі (електронною поштою) або SMS повідомленням, засобами телефонного зв’язку. У випадку відмови Туриста від нових умов бронювання, Суб'єкт бронювання зобов'язується повернути всі сплачені кошти.

4.2.3. Турист має інші права, які передбачені чинним законодавством України.


§5. Відповідальність сторін

5.1. У випадку невиконання або неналежного виконання умов даного Договору сторони несуть відповідальність згідно чинного законодавства України та умов цього Договору.

5.2. Сторони звільняються частково чи повністю від зобов'язань, взятих на себе за цим Договором, якщо неможливість їх виконання пов'язана з документально підтвердженими надзвичайними обставинами, запобігти чи передбачити які не було ніякої можливості.

5.3. Понесені Туристом витрати на придбання квитків та/або страховки, які були придбані без участі Суб’єкта бронюванняСуб’єкт бронювання не компенсуються.

5.4 Неприбуття Туриста у встановлений час до місця надання першої послуги, запізнення до місць надання послуг, зазначених у програмі обслуговування, порушення ним правил перетинання державного кордону, митного законодавства, вимог митних служб України або держав перебування вважаються відмовою Туриста від послуг, передбачених цим Договором, і в такому випадку, даний Договір анулюється з повним утриманням загальної вартості послуг.

У випадку, якщо у Турист не повідомив Суб’єкт бронювання про наявність обставин для відмови Туристу у в’їзді до країни перебування та/або якщо туристу було відмовлено у в’їзді до країни перебування чи транзиту через відсутність належно оформлених документів на в’їзд (біометричного паспорту, необхідні візи, тощо), турист зобов’язується відшкодувати протягом 3 (трьох) банківських днів з моменту отримання такої вимоги всі витрати та збитки Суб’єкт бронювання понесені ним та повертається до місця проживання/перебування за власний рахунок. В такому випадку, кошти за надані послуги не повертаються.

5.5. У випадку відмови Туриста від заброньованих Туристичних послуг, він сплачує штраф в таких розмірах:

  • відмова більш ніж за 31 добу (включно) до дати від’їзду – 15% від вартості послуг;

  • відмова від 30 діб до 21 діб включно – 35% від вартості послуг;

  • відмова від 20 діб до 15 діб включно - 50% від вартості послуг;

  • відмова від 14 діб до  8 діб включно - 70 % від вартості послуг;  

  • відмова від 7 діб та менше - 100% від вартості послуг.

Незалежно від дати анулювання замовлення, Суб’єкт бронювання залишає за собою право стягнути фіксований штраф у розмірі 1000 грн за кожного туриста, зазначеного в заявці.

5.6. У випадку ануляції послуг, пов’язаної з нещасним випадком, що трапився з Туристом, та за наявності підтверджуючих документів, сума до повернення становить різницю між фактично сплаченою Туристом та тією, що вже фактично витрачена за заброньовані послуги для Туриста.

5.7. У випадку зміни дати надання Туристичних послуг у зв’язку з не залежними від Суб’єкта бронювання обставинами або неможливості виїзду Туриста з України або в’їзду до країни тимчасового перебування з причин, не залежних від Суб’єкт бронювання, сума до повернення становить різницю між фактично сплаченою Туристом та тією, що вже фактично витрачена за заброньовані послуги для Туриста.

5.8. Неустойка за ануляцію транспортних послуг (авіа, залізничні, автобусні квитки тощо) стягується відповідно до правил компаній – перевізника.

5.9. Якщо для здійснення перевезення Туриста Суб’єкт бронювання буде заброньовано транспортні квитки, то:

  • Суб’єкт бронювання не несе відповідальності за затримку (перенесення) або скасування рейсу(ів);

  • Суб’єкт бронювання не гарантує повернення вартості повної або часткової вартості транспортних квитків;

  • Суб’єкт бронювання не зобов’язаний замінити або придбати для Туриста транспортний квиток на інший рейс замість затриманого, перенесеного або скасованого рейсу, оскільки заміна, повернення будь-яких сплачених Туристом за сум та відшкодування збитків Туриста здійснюватиметься у даному випадку відповідно до умов договору, укладеного між фактичним перевізником та замовником.

5.10. Відмова від заброньованих послуг, який проводиться у високий сезон, період офіційних святкових днів, визначених законодавством України або країни здійснення туру (Новий Рік та  Різдво з  22.12.  по  15.01, травневі свята з 23.04. по 14.05 тощо), період шкільних канікул, групових замовлень, незалежно від строків анулювання замовлення, передбачає компенсацію Суб’єкт бронювання в розмірі від 80% до 100% від вартості туру.

5.11. Суб’єкт бронювання не несе відповідальності за скасування чи зміну часу відправлення та прибуття транспортних засобів та пов'язані із цим зміни обсягу і строків туру. У цих випадках відповідальність перед Туристом відповідно до правил пасажирських перевезень несуть авіакомпанії та інші транспортні компанії та інші треті особи відповідно до законодавства.

5.12. Суб’єкт бронювання не несе відповідальності за витрати Туриста, пов’язані із настанням страхового випадку. У разі настання страхового випадку, претензії по витратах Турист пред’являє безпосередньо страховій компанії згідно з виданим йому страховим полісом або іншим документом, що підтверджує страхове покриття (зокрема, але не виключно, Пам’ятка застрахованої особи)

5.13. Суб’єкт бронювання не несе відповідальності за збереження особистого майна Туриста, подорожуючих. 

5.14. Сторони домовились, що будь-які претензії щодо відшкодування моральної шкоди Суб’єктом бронювання не розглядаються та не компенсуються.

5.15. Сторони погодили, що відповідальність Суб’єкт бронювання у відповідності до умов цього Договору обмежена вартістю послуг, що визначена умовами цього Договору.

5.16. У випадку, якщо фактичні витрати більші, ніж передбачена п. 5.5. цього Договору відповідальність Туриста, Турист зобов’язаний відшкодувати розмір фактичних витрат Суб’єкт бронювання за замовлені послуги для Туриста. Фактичні витрати – це будь-які витрати/збитки, факт яких підтверджено документально (в тому числі листами та повідомленнями контрагентів).


§6. Додаткові умови

6.1. При анулюванні  авіаквитків на чартерний, регулярні рейси, тариф за авіаперевезення не повертається.

6.2. Відповідальність за перевезення, обслуговування в аеропорту, готельне обслуговування та страхування несуть, відповідно:

  • перевізник (договір перевезення — квиток, посадковий талон, маршрут-квитанція або інший документ, що підтверджує право на перевезення; у разі виникнення спірної ситуації, пов’язаної з виконанням перевезення, контакти перевізника можуть бути надані Туристу на обґрунтований запит);

  • готель (договір про готельне обслуговування — ваучер або інший документ, що підтверджує бронювання, зокрема інфолист із зазначенням готелю та дат проживання), 

  • страхова компанія (договір страхування — страховий поліс або інший документ, що підтверджує наявність страхового покриття, зокрема Пам’ятка застрахованої особи).

6.3. Суб’єкт бронювання не несе відповідальності у разі скасування або зміни часу відправлення/прибуття транспортного засобу та пов’язані з ним зміни програми подорожі, термінів та обсягів надання туристичних послуг. Згідно з міжнародними правилами пасажирських перевезень, у таких випадках відповідальність перед туристами несе авіакомпанія або інша транспортна компанія, що є власником проїзних документів, заброньованих через Суб’єкт бронювання.

6.4 Суб’єкт бронювання не несе відповідальності щодо компенсації грошових витрат Туриста за оплачені туристичні послуги, якщо Турист у період обслуговування на власний розсуд не скористався усіма або частиною послуг, обумовлених у заявці.

6.5. Поселення в номері готелю та звільнення номеру відбувається з урахуванням розрахункової години, передбаченої готелем, за місцевим часом країни перебування. Суб’єкт бронювання не несе відповідальності за порушення розрахункової години готелю Туристом (особами, на користь яких юридичною особою укладено договір). Турист самостійно сплачує всі  витрати, що виникли внаслідок порушення ним розрахункової години. 

6.6. Категорія готелю визначається нормативними актами та стандартами країни його знаходження або адміністрацією готелю.

6.7. У випадку неможливості розміщення Туриста у попередньо заброньованому готелі або інших об’єктах розміщення, що виникає під час перебування Туриста у країні подорожі, Суб’єкт бронювання без додаткової доплати розміщує Туриста в готелі аналогічної або вищої категорії, сервісного чи цінового обслуговування. Якщо Турист скористався запропонованими йому альтернативними послугами, послуги за Договором вважаються наданими належним чином.

6.8. Суб’єкт бронювання не несе відповідальності за збереження багажу, цінностей та документів Туриста протягом всього часу надання туристичних та/або транспортних послуг, за будь-які дії державних органів країни тимчасового перебування або країни транзиту, в тому числі посольства/консульства, митної, прикордонної служб, тощо, а також за неналежним чином оформлений закордонний паспорт/ біометричний паспорт туриста.

6.9. Суб’єкт бронювання не несе відповідальності за правильність оформлення документів необхідних для оформлення туристичної поїздки, такі як закордонний паспорт/біометричний паспорт Туриста, водійські посвідчення, пенсійні посвідчення, довідки, виписки, анкети, тощо.


§7. Порядок вирішення суперечок

7.1 Всі суперечки, які можуть виникнути в ході виконання даного Договору сторони зобов'язуються вирішувати шляхом переговорів, а у випадку недосягнення згоди - згідно чинного законодавства України.

7.2 Всі претензії Туриста з питань обслуговування за кордоном приймаються до розгляду в письмовій формі, за наявності Акту про виявлені недоліки обслуговуванні, підписаного в країні перебування Туриста, який має бути поданий протягом не більше трьох днів з моменту повернення з туристичної подорожі. У випадку пропущення строку на подання претензії – останні залишаються без розгляду.


§8. Заключні положення

8.1. Даний Договір вступає в силу з дня підписання та діє до повного виконання сторонами взятих на себе зобов’язань.

8.2 Підписанням цього Договору, Турист відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» надав згоду Суб’єкт бронювання на обробку його особистих персональних даних у картотеках та/або за допомогою інформаційно-телекомунікаційної системи з метою виконання цього Договору, в тому числі шляхом їх передачі іншим особам (страховим компаніям, перевізникам, посольствам та іншим суб'єктам). 


§9. Реквізити Суб’єкта бронювання


ТОВ САКУМС

Ліцензія Туроператора видана Міністерством економічного розвитку і торгівлі України згідно Наказу № 1877 від 12.12.2018 р.
Поштова адреса: 01001, м. Київ, провулок Т. Шевченка, 7/1, оф.8
Юридична адреса:  01001, м. Київ, провулок Т. Шевченка, 7/1, оф.8
Банк: АТ КБ "Приват Банк" м. Києва; Р.р.: UA233052990000026008035005848
ЄДРПОУ: 39755353
Tel: +38(044) 338-77-38; +38(044) 338-77-37;

+38 (099) 10 240 10; +38 (093) 700 90 70; +38 (097) 099 99 94
e-mail: office@sakums.com.ua
www.sakums.com.ua

Директор - Притолюк Мар’яна Миколаївна, що діє на підставі Статуту.