Цілі та завдання фестивалю
- Розширення та зміцнення дружніх зв'язків між країнами-учасницями;
- Ознайомлення з культурою, мистецтвом та традиціями різних народів;
- Створення умов для підтримки та розвитку дитячої творчості, обміну досвідом, підвищення професійної майстерності;
- Виявлення талановитої обдарованої молоді.
В рамках фестивалю проходитиме:
- Парад учасників. Урочисте відкриття конкурсу;
- Виступ конкурсантів у різних номінаціях;
- Майстер-клас (за попередніми заявками);
- Розважальна програма для дітей;
- Урочиста церемонія нагородження учасників та Гала-концерт.
Організатори та партнери
- Продюсерський центр "M Factor";
- Комплекс «МАНДАРИН»;
- Мерія міста Помор'я – Болгарія;
- Мерія міста Ахелой – Болгарія;
- Молодіжний центр культури – Бургас – Болгарія;
- Буковинський Центр Мистецтв – Чернівці, Україна;
- Турфірма "Немо Турс".
Склад журі: Видатні митці Болгарії, Італії, Румунії, Польщі, України, Росії, Білорусії, Грузії, Вірменії та Азербайджану.
Умови для учасників
У конкурсі візьмуть участь колективи дітей, підлітків, молоді та окремі учасники від 4 до 25 років у різних номінаціях:
• Вокал;
• Хореографія;
• Інструментальний жанр;
• Оригінальний жанр;
• Фото – мистецтво;
• Живопис;
• Театральне мистецтво;
• Кіно – мистецтво.
Вікові категорії:
Номінації: вокал, хореографія, інструментальний жанр, оригінальний жанр поділяються на такі вікові категорії:
1 категорія – до 7 років;
2 категорія – 7-9 років;
3 категорія – 10-12 років;
4 категорія – 13-15 років;
5 категорія – 16-19 років;
6 категорія – від 20 років.
Номінації: Фото – мистецтво та живопис:
• До 16 років;
• 16 років та старше.
Номінації: Театральне мистецтво та кіно-мистецтво на категорії не діляться!
Підсумки конкурсу та нагородження
Усі учасники та керівники колективів нагороджуються дипломом за участь!
Журі визначає лауреатів у кожній номінації та присуджує І, ІІ, ІІІ місце та Гран-Прі фестивалю!
При виникненні ситуації, коли немає гідних претендентів на Гран-Прі та призові місця ці місця не присуджуються! Допускається дублювання призових місць.
Журі, організатори та партнери фестивалю залишають за собою право присудження спеціальних призів!
Для участі у фестивалі-конкурсі необхідно
- Заповнити заявку (бланк можна скачати тут--) та надіслати її на пошту керівника чи туроператора;
- Сплатити фестивальний внесок;
- На території комплексу „Мандарин” пройде реєстрація учасників (програма у додатку), на якій керівник надає завку на папері та документ, що доводить вік учасника.
- Представникам інших країн необхідно мати державний прапор країни.
Фестивальний внесок:
- Індивідуальний виконавець – 40 євро;
- Дует, тріо, квартет – 25 євро з кожного учасника;
- Група від 5 до 15 учасників – 20 євро із кожного учасника;
- Група вище за 16 учасників – 15 євро з кожного учасника.
Програма фестивалю
1 день: (08.07/05.08)
Реєстрація учасників! Збори для керівників
12:30 год – Обід
13:30 год. - Розміщення
16:00 год – Репетиція учасників 1 конкурсного дня
18:00 год. - Вечеря
19:30 - Парад – відкриття фестивалю
20:00 год – 1 конкурсний день – середня, змішана та старша категорії.
2 день: (09.07/06.08)
09:00 - Сніданок, розважальна програма для дітей, вільний час для старших
10:00 год – Репетиція учасників 2 конкурсного дня – молодші
12:00 год – Обід
16:00 год – 2 конкурсний день – молодша категорія
17:30 год - Репетиція учасників 2 конкурсного дня - змішана та старша категорії
18:00 год. - Вечеря
20:00 год – 2 конкурсний день - змішана та старша категорії
3 день: (10.07/07.08)
08:00 - Сніданок, розважальна програма для дітей, вільний час для старших.
12:00 год – Обід
15:00 год – Виставка: «Фото – мистецтво» та «Образотворче мистецтво»
16:00 год – Репетиція учасників Гала – концерту
18:00 год – Вечеря
20:00 – Нагородження всіх учасників. Гала – концерт. Закриття фестивалю