Страхова компанія – VUSO (ПрАТ «СК «ВУСО»)
Франшиза 0
Програма Стандарт (B) включає в себе такий набір послуг:
Медичні витрати - страхова сума 30 000 USD/EUR:
• лікування в умовах стаціонару;
• лікування в амбулаторних умовах;
• стоматологічна допомога – ліміт 100 USD/EUR;
• медичні перевезення;
• репатріація;
• ритуальні послуги;
• проживання та супровід;
Детальніше про перелік медичних послуг ТУТ
Підвищуючі коефіцієнти:
*Вік туриста визначається на момент початку дії страхового полісу
** Коефіцієнт застосовується до стандартної вартості страхового полісу, якщо інше не вказано в описі до програми
До уваги Застрахованої особи при настанні страхового випадку!
1. При настанні страхового випадку, передбаченого умовами цього Договору, Вам необхідно
негайно звернутися у Головний офіс або регіональне представництво Сервісної компанії та
повідомити такі відомості:
- своє прізвище та ім’я;
- назва Страхової компанії, номер Договору, територія та термін дії Договору;
- причину звернення;
- своє місцезнаходження (адрес лікарні, готелю) та номер контактного телефону.
Надалі дотримуватись вказівок та рекомендацій представників Сервісної компанії.
Контактні дані Сервісної компанії для врегулювання страхових випадків:
Багатоканальна лінія 24/7
+380 44 39 000 10 — Україна
+1 929 480 9559 — міжнародна лінія
Телеграм бот @Ensuriabot
Facebook Messenger @Ensuriacom
Вайбер бот viber://pa?chatURI=ensuria
Online chat https://ensuria.me/chat
Email care@ensuria.com
У разі неможливості негайно зв'язатися з Сервісною компанією, Вам необхідно повідомити Сервісну компанію про обставини страхового випадку якнайшвидше, проте не пізніше 2-х діб з моменту настання випадку.
2. У випадку самостійної сплати послуг, які відшкодовується на умовах цього Договору, для відшкодування понесених витрат Вам необхідно звернутися в ПРАТ СК «ВУСО» протягом 15 (п’ятнадцяти) днів з моменту повернення з-за кордону та надати документи, детально розписані в договорі страхування (страховому полісі).
При цьому Ви не звільняєтесь від обов’язку повідомит и про настання страхового випадку Сервісну компанію не пізніше 2 (двох) діб з моменту настання випадку.
Умови страхування подорожуючих по Україні
Страхова компанія – VUSO (ПрАТ «СК «ВУСО»)
Франшиза 0
Програма С – медичні витрати 10 000 грн.
Детальні умови :
Умови страхування подорожуючих по Україні
До уваги Застрахованої особи при настанні страхового випадку!
1. При настанні страхового випадку, передбаченого умовами цього Договору, Вам необхідно
негайно звернутися за телефоном 0 800 303 911 та повідомити такі відомості:
- своє прізвище та ім’я;
- номер Договору та термін дії Договору;
- причину звернення;
- своє місцезнаходження (адресу лікарні, готелю) та номер контактного телефону.
Надалі дотримуватись вказівок та рекомендацій представників Страхової компанії.
У разі неможливості негайно зв'язатися зі Страховою компанією, Вам необхідно повідомити Страхову компанію про обставини страхового випадку якнайшвидше, проте не пізніше 2-х діб з моменту настання випадку.
2. У випадку самостійної сплати послуг, які відшкодовується на умовах цього Договору, для відшкодування понесених витрат Вам необхідно звернутися в ПРАТ СК «ВУСО» протягом 15 (п’ятнадцяти) днів з моменту закінчення туру та надати документи, детально розписані в договорі страхування (страховому полісі).