Умови страхування

Умови страхування подорожуючих закордон 

Страхова компанія – ETI (ПрАТ «Європейське туристичне страхування»)

Франшиза 0

Програма Стандарт (A) включає в себе такий набір послуг:

Медичні витрати - страхова сума 30 000 USD/EUR:

• лікування в умовах стаціонару;

• лікування в амбулаторних умовах;

• стоматологічна допомога – ліміт 300 USD/EUR;

• медичні перевезення;

• репатріація;

• ритуальні послуги;


Детальніше про перелік медичних послуг ТУТ

 

Підвищуючі коефіцієнти: 

По віку:

Коефіцієнт**

Вік застрахованої особи*


0-3

1,5

4-64

стандартна вартість (вказана в описі програми)

65-70

2

71-75

3

76-80

3,5


По спорту, активному відпочинку:

2,5

*Вік туриста визначається на момент початку дії страхового полісу

** Коефіцієнт застосовується до стандартної вартості страхового полісу, якщо інше не вказано в описі до програми

До уваги Застрахованої особи при настанні страхового випадку!

1. При настанні страхового випадку, передбаченого умовами цього Договору, Вам необхідно

негайно звернутися до Асистуючої компанії та повідомити такі відомості:

- своє прізвище та ім’я;

- назва Страхової компанії, номер Договору, територія та термін дії Договору;

- причину звернення;

- своє місцезнаходження (адрес лікарні, готелю) та номер контактного телефону.

Надалі дотримуватись вказівок та рекомендацій представників Асистуючої компанії.



Контактні дані Асистанської компанії для врегулювання страхових випадків:

Країна, де знаходиться турист 

Контакти 



Асистанська компанія 

ПОЛЬЩА/ Poland

  

Tel.: +48 221 531 006

E-mail: office@novasist.net


NovaAssistance


Описание: C:\Users\User\Downloads\uiu\IMG-20240417-WA0000.jpg

Telegram @NovaAssistance_bot


WhatsApp:

(тільки для текстових повідомлень)

+373 79 005 222



ГРЕЦІЯ/Greece


Tel.: +30 211 198 39 73

E-mail: office@novasist.net


БОЛГАРІЯ  / Bulgaria


Tel.: +359 569 180 04

E-mail: office@novasist.net

ТУРЕЧЧИНА / Turkey

Tel.: +90 242 98 80 231;

+90 242 98 80 235;

+90 242 60 60 252

E-mail: office@novasist.net

РУМУНІЯ/Romania

Tel.:  +40 312 294 628

E-mail: office@novasist.net

ІНШІ КРАЇНИ / Other countries

Tel.: +373 22 994 955

E-mail: office@novasist.net


Якщо немає можливості зв’язатися з Асистуючою компанією або ситуація вимагає прийняття негайного рішення, пов’язаного з необхідністю отримання термінової медичної або іншої допомоги, Вам необхідно самостійно звернутися в найближчу медичну установу або до лікаря по допомогу та

- Обов’язково пред’явити Пам’ятку до договору комплексного страхування;

- Оплатити, якщо буде потрібно, надані невідкладні медичні та інші послуги;

- Одержати у лікаря чеки, квитанції та т.п. належним чином оформлені документи, що підтверджують факт захворювання й суму медичних витрат;

- Подати Страховику заяву про виплату страхового відшкодування й документи, передбачені Договором страхування 

У разі стаціонарного лікування необхідно повідомити Асистуючу компанію Страховика та письмово узгодити витрати протягом 24 годин з моменту госпіталізації та до моменту оплати послуг; 

- Якщо вартість лікування (амбулаторного чи стаціонарного) перевищує 1000 у.о валюти страхової суми - письмово узгодити витрати з Асистуючою компанією або Страховиком до початку лікування.


2. У випадках самостійної оплати Застрахованою особою медичних послуг, у медичному закладі необхідно отримати: 

- довідку-рахунок з медичного закладу (на фірмовому бланку або з відповідним штампом) із зазначеними: прізвищем пацієнта, точним діагнозом, датою звернення за медичною допомогою,тривалістю лікування, детальними даними про надані медичні послуги, діагностику, призначені медикаменти із зазначенням їх кількості та вартості;

- рецепти, виписані Застрахованій особі лікуючим лікарем, на придбання медикаментів із зазначенням: -назви кожного медичного препарату; - деталізовані рахунки за інші послуги з розбивкою їх за датами та вартістю; - документи, що підтверджують факт оплати за медикаменти, надані медичні та інші послуги (розрахунково-касові документи, товарні чеки, банківські квитанції тощо); - документи, що підтверджують факт оплати за медикаменти, надані медичні та інші послуги (розрахунково-касові документи, товарні чеки, банківські квитанції тощо); - рахунки за телефонні розмови (факсимільні повідомлення), на яких зазначено номер телефону, дату, час та вартість кожної розмови. Документи надаються Страховику українською,англійською, французькою, німецькою, польською або російською мовами. Якщо документи складені іншою мовою, надається офіційний переклад цих документів українською мовою.

3. Ви можете зв’язатися із Страховиком для здійснення заяв або отримання інформації з таких питань:

- з питань страхових подій, що не вимагають надання медичної допомоги;

- з питань отримання страхових виплат;

- для отримання консультацій по страхуванню;

- а також з інших питань, пов’язаних із укладеним

Вами договором страхування за номером телефону: +38 044 299 78 87 або електронною поштою info@eurotravelins.ua (у робочі дні з 09.00 до 17.00 за Київським часом, у п'ятницю – до 16.00)

Страхова компанія – VUSO (ПрАТ «СК «ВУСО»)

Франшиза 0

Програма Стандарт (B) включає в себе такий набір послуг:

Медичні витрати - страхова сума 30 000 USD/EUR:

• лікування в умовах стаціонару;

• лікування в амбулаторних умовах;

• стоматологічна допомога – ліміт 100 USD/EUR;

• медичні перевезення;

• репатріація;

• ритуальні послуги;

• проживання та супровід;


Детальніше про перелік медичних послуг ТУТ

 

Підвищуючі коефіцієнти: 

По віку:

Коефіцієнт**

Вік застрахованої особи*


0-3

4

4-6

2

7-59

стандартна вартість (вказана в описі програми)

60-65

2

66-80

4


По спорту, активному відпочинку:

2

*Вік туриста визначається на момент початку дії страхового полісу

** Коефіцієнт застосовується до стандартної вартості страхового полісу, якщо інше не вказано в описі до програми

До уваги Застрахованої особи при настанні страхового випадку!

1. При настанні страхового випадку, передбаченого умовами цього Договору, Вам необхідно

негайно звернутися у Головний офіс або регіональне представництво Сервісної компанії та

повідомити такі відомості:

- своє прізвище та ім’я;

- назва Страхової компанії, номер Договору, територія та термін дії Договору;

- причину звернення;

- своє місцезнаходження (адрес лікарні, готелю) та номер контактного телефону.

Надалі дотримуватись вказівок та рекомендацій представників Сервісної компанії.


Контактні дані Сервісної компанії для врегулювання страхових випадків:

Багатоканальна лінія 24/7

+380 44 39 000 10 — Україна 

+1 929 480 9559 — міжнародна лінія

Телеграм бот @Ensuriabot

Facebook Messenger @Ensuriacom

Вайбер бот viber://pa?chatURI=ensuria

Online chat https://ensuria.me/chat

Email care@ensuria.com


У разі неможливості негайно зв'язатися з Сервісною компанією, Вам необхідно повідомити Сервісну компанію про обставини страхового випадку якнайшвидше, проте не пізніше 2-х діб з моменту настання випадку.


2. У випадку самостійної сплати послуг, які відшкодовується на умовах цього Договору, для відшкодування понесених витрат Вам необхідно звернутися в ПРАТ СК «ВУСО» протягом 15 (п’ятнадцяти) днів з моменту повернення з-за кордону та надати документи, детально розписані в договорі страхування (страховому полісі).

При цьому Ви не звільняєтесь від обов’язку повідомит и про настання страхового випадку Сервісну компанію не пізніше 2 (двох) діб з моменту настання випадку.



Умови страхування подорожуючих по Україні 

Страхова компанія – VUSO (ПрАТ «СК «ВУСО»)

Франшиза 0

Програма С – медичні витрати 10 000 грн. 

Детальні умови : 

Умови страхування подорожуючих по Україні

ПРОГРАМА СТРАХУВАННЯ

 С

Лікування в умовах стаціонару

3000 грн.

Лікування в амбулаторних умовах

1500 грн.

Швидка медична допомога

1000 грн.

Невідкладна стоматологічна допомога

200 грн.

Медичні перевезення

800 грн.

Репатріація

У розмірі страхової суми

Ритуальні послуги

У розмірі страхової суми

До уваги Застрахованої особи при настанні страхового випадку!

1. При настанні страхового випадку, передбаченого умовами цього Договору, Вам необхідно

негайно звернутися за телефоном 0 800 303 911 та повідомити такі відомості:

- своє прізвище та ім’я;

- номер Договору та термін дії Договору;

- причину звернення;

- своє місцезнаходження (адресу лікарні, готелю) та номер контактного телефону.

Надалі дотримуватись вказівок та рекомендацій представників Страхової компанії.


У разі неможливості негайно зв'язатися зі Страховою компанією, Вам необхідно повідомити Страхову компанію про обставини страхового випадку якнайшвидше, проте не пізніше 2-х діб з моменту настання випадку.


2. У випадку самостійної сплати послуг, які відшкодовується на умовах цього Договору, для відшкодування понесених витрат Вам необхідно звернутися в ПРАТ СК «ВУСО» протягом 15 (п’ятнадцяти) днів з моменту закінчення туру та надати документи, детально розписані в договорі страхування (страховому полісі).